Întrebări frecvente

DE CE ESTE MAI BUNĂ ROATA DE REZERVĂ DECÂT SOLUȚIA DE SIGILARE?

În cazul unei perforări majore sau a unei înțepături din laterală kitul pentru vulcanizare / spuma nu poate fi folosită. Kitul de etanșare poate sigila doar găurile mici, provocate de exemplu de un cui.


CARE ESTE PRESIUNEA DE FUNCȚIONARE IDEALĂ A ROȚII DE REZERVĂ?

Roata de rezervă are o lățime mai mică decât o roată obișnuită de rezervă. Așadar, roata de rezervă trebuie umflată la o presiune mai mare, și anume de 4 atm.


CE DIAMETRU DE ROATĂ DE REZERVĂ SĂ ÎMI CUMPĂR?

Uitați-vă în cartea tehnică a mașinii. Aflați dimensiunea cea mai mică de roată ce poate fi folosită în siguranță la mașina dvs. Aceasta este dimensiunea de roată de rezervă pe care o puteți achiziționa pentru mașina dvs. De ex: Škoda Octavia 3 – în cartea tehnică cele mai mici dimensiuni sunt R16. Trebuie să achiziționați roata de rezervă cu minim R16.


ARE ROATA DE REZERVĂ ALT INDICE ET DECÂT CELE OBIȘNUITE DE PE MAȘINA MEA?

Pentru roata de rezervă, ET-ul nu are nicio importanță, nici măcar la ITP. Roata de rezervă este destinată pentru accesul de urgență, nu pentru traficul rutier normal. ET corespunde roților obișnuite. Numai grosimea discului este pe jumătate, deci 4".


POATE FI FOLOSITĂ ROATA DE REZERVĂ, CA ȘI ROATĂ DE REZERVĂ PENTRU REMORCĂ?

Sigur că da, și este chiar foarte recomandată pentru acest lucru - roata de rezervă ocupă foarte puțin spațiu. Este necesară alegerea unui tip de roată de rezervă care să aibă numărul corect de găuri pentru șuruburile roții, distanța corespunzătoare și gaura centrală.


AVEȚI ȘI CHEIE ȘI CRIC PENTRU ROATA DE REZERVĂ?

Bineînțeles, pentru fiecare roată de rezervă puteți achiziționa și husă, dar și cheie și cric. Avem de asemenea pentru fiecare roată de rezervă seturi ce includ cric și cheie, la prețuri reduse: aici.