Returul bunurilor

Mai jos am pregătit o procedură recomandată pentru clienții/consumatorii care doresc să returneze bunurile (retragere din contractul de cumpărare) în termen de 14 zile. Puteți, bineînțeles, să utilizați orice alt tip de procedură legală.

Dacă sunteți un consumator, aveți dreptul, în conformitate cu articolul 1829 alineatul (1) din Codul civil, de a returna bunurile achiziționate fără a da niciun motiv în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii bunurilor.

 

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la retragerea dvs. din prezentul contract printr-o acțiune juridică unilaterală (de exemplu, prin scrisoare sau e-mail). De asemenea, puteți utiliza modelul atașat de formular pentru a vă retrage din contract.

De asemenea, puteți folosi orice altă declarație neechivocă pentru a vă retrage din contract. Dacă veți folosi această opțiune, vă vom trimite imediat o confirmare de primire a acestei notificări de retragere din contract.

Puteți folosi următoarea adresă de contact pentru a ne informa despre retragerea din contract:

Prin scrisoare: RoataRezerva, Strada Michelangelo 25, 4104 31 Oradea, România

Prin e-mail: info@roatarezerva.ro

Pentru a respecta termenul de retragere din prezentul contract, este suficient să trimiteți notificarea de retragere înainte de expirarea termenului relevant. Bunurile trebuie să fie expediate cel târziu în a 14-a zi de la primirea lor.

Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dvs., inclusiv costurile de livrare, fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 30 de zile de la data la care primim notificarea dvs. de retragere (cu excepția oricăror costuri suplimentare suportate ca urmare a metodei de livrare pe care ați ales-o, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de noi). Pentru rambursarea banilor folosim în special transferul bancar în contul ales de dvs. În orice caz, nu veți suporta costuri suplimentare.

Cu toate acestea, vom rambursa plata numai după primirea produselor returnate. Bunurile trimise cu plata la livrare nu vor fi acceptate.

Cum puteți returna bunurile?

Bunurile returnate trebuie trimise în ambalajul lor original, neutilizate, nedeteriorate, cu toate accesoriile incluse, astfel încât să poată fi revândute. Nu uitați nici de chitanța primită la cumpărare, doar prin trimiterea acesteia puteți dovedi achiziția.

Trimiteți bunurile la adresa: RoataRezerva, Strada Michelangelo 25, 4104 31 Oradea, România

Ce trebuie să cuprindă cererea de retragere din contractul de cumpărare?

  • Numărul de factură
  • Numărul comenzii
  • Numărul contului bancar (IBAN + codul SWIFT al băncii)